Jak zhubnout ruce

Zbavit se tuku může být docela náročné. Obzvlášť, když se usadí v určitých místech na těle. Mezi takové problémové partie patří i paže. Neexistuje ale jediný důvod, proč byste se měli smířit s tím, že tílka a šaty na ramínka letos zase zůstanou ve skříni. Raději vyzkoušejte některý z našich účinných tipů jak zhubnout ruce.

ruce_7tipu

Tip 1 Zaměřte se na celkové hubnutí

Cíleně hubnout pouze jednu část těla není možné, ale ruce můžete tzv. vyrýsovat například kliky nebo shyby. Stále populárnější je komplexnější veslovací trenažér, který pomáhá i s pažemi. “Hubnutí je proces, při kterém se musíte zaměřit jak na váš jídelníček, tak na pohyb,” potvrzuje Zbyněk Ceradský, výživový poradce a vicemistr světa v kulturistice. 

Jednoduše řečeno, aby se vám podařilo zhubnout ruce, musí váš energetický výdej převyšovat příjem. Podrobněji si všechny možnosti rozebereme ve zbytku článku. Tuk pak ubývá na všech částech těla, i na pažích. Potřebujete vyváženou stravu, žádné hladovění. Dostatek proteinu, zdravé tuky a málo sacharidů. 

Rychle a efektivně se dá zhubnout s ketonovou dietou KetoMix. Výsledky jsou vidět už za několik dní. Dietní plán máte připravený na míru, po stránce živin je tedy vše vyvážené. Nemusíte si dělat starosti s nákupy potravin ani vařením. Jídla jsou jednoduchá na přípravu a vše vám doručí až domů. K ruce máte profesionální výživové poradkyně, které pomohou, když si nebudete vědět rady. 

Tip 2 Pohlídejte si vlákninu

Vláknina hraje ve zdravém jídelníčku důležitou roli. Je nezbytná pro dobré fungování střev i jako prevence nejrůznějších onemocnění. Pomůže vám také zhubnout ruce, a nejen ty. Dokáže totiž zvětšit svůj objem a zaplnit tak žaludek. Budete se cítit déle sytí a nebudete mít potřebu hřešit a dietu porušovat.  

Dospělý jedinec by měl denně přijmout 25 až 30 gramů vlákniny. Pokud držíte keto dietu, může být takové množství problematické. S ketonovou dietou KetoMix ale nemusíte nic hlídat. Veškerý příjem živin, které vaše tělo potřebuje, včetně vlákniny, máte správně vybalancován. 

Tip 3 Navyšte protein v jídelníčku

Protein, neboli bílkoviny, je při hubnutí klíčový. Stejně jako vláknina vám pomůže mít pod kontrolou váš apetit i vaše chutě mlsat. Jde tedy o další jednoduchý způsob, jak zhubnout ruce i jiné problematické partie. 

Protein vás velmi dobře a na dlouhou dobu zasytí. Energie se z něj uvolňuje pomaleji,” přibližuje fungování proteinu v těle Zbyněk Ceradský. Protein je důležitý také pro udržení svalové hmoty. To je dobrá zpráva především pro ty, kteří chtějí zhubnout a z nějakého důvodu zatím nemohou cvičit. 

Nejjednodušším způsobem, jak navýšit protein v jídelníčku, jsou proteinové nápoje. Kombinují se v nich různé zdroje bílkovin tak, aby tělo získalo co nejvíc. 

Jídelníček se dá samozřejmě obohatit i o další chutná jídla s vysokým obsahem proteinu. Populární jsou třeba proteinové palačinky nebo proteinové kaše. 

Tip 4 Přidejte kardio

Dalším způsobem jak zhubnout ruce (nebo k tomu alespoň významně přispět) je kardio cvičení. V ideálním případě byste denně měli zvládnout 20 až 40 minut. Budete rychleji spalovat a lépe hubnout problematické partie. 

Kardio má výhodu v širokém výběru. Každý si tak může zvolit pohyb, který ho nejvíc baví. Dejte si svižnou chůzi do schodů, vyběhněte do přírody, zaplavte si, zatancujte nebo skákejte přes švihadlo. Efekt bude stejný – efektivnější hubnutí. 

Tip 5 Zkuste posilování

Pokud dietu zkombinujete se správným pohybem, jde o zaručený způsob, jak nejen zhubnout ruce, ale hlavně je zpevnit a vyrýsovat. Budou pak nejen štíhlé, ale také pevné. K tomu se skvěle hodí posilování. 

Pravidelným posilováním také vybudujete svalovou hmotu,” říká Zbyněk Ceradský a dodává: “Čím více máte svalů, tím lépe pracuje váš metabolismus. A tím snáz se vám bude hubnout.” 

Pod posilováním si každý představuje hlavně zvedání činek. Posilovat se ale dá i s vlastní vahou. Zhubnout ruce vám tedy pomohou i „obyčejné“ kliky nebo tzv. plank. 

Tip 6 Upravte spánkový režim

Pokud dostatečně nespíte, nepomůže vám zhubnout ruce ani sebelepší dieta. Jen s kvalitním spánkem budete hubnout podle představ. A to je fakt. Jak je to možné?

Kvalita spánku ovlivňuje hormony leptin a ghrelin, které mají ve vašem těle na starosti pocity hladu a sytosti. Když málo a špatně spíte, daleko víc a hůř jíte. Máte chuť na sladké a potřebu doplnit chybějící energii. Bohužel sáhnete spíš po tabulce čokolády než po něčem zdravém. Nedostatek spánku dokáže hubnutí zpomalit nebo dokonce úplně zastavit. 

Základem správné spánkové hygieny je pravidelnost. Zkuste chodit spát a vstávat ve stejnou hodinu. Bez ohledu na to, jestli je všední den nebo víkend. Minimálně hodinu před spaním už nesledujte žádné obrazovky – mobil, notebook nebo televizi. Raději sáhněte po knize. Nebo si pusťte meditační hudbu. Před spaním nekuřte ani nepijte kávu. Nikotin i kofein stimulují mozek k činnosti. 

Tip 7 Zlepšete pitný režim

I správný pitný režim vám pomůže zhubnout ruce. Vypít byste měli 2 až 3 litry tekutin denně.

Pití vody před jídlem vás pocitově zasytí. Budete pak automaticky jíst méně a jednoduchým způsobem tak snížíte kalorický příjem. 

Na veškeré limonády nebo ovocné šťávy a džusy zapomeňte. Nejsou zdravé a jsou to jen další zbytečné kalorie na cestě ke štíhlým pažím. Pijte pouze čistou vodu, zelené a bylinkové čaje nebo cokoliv neslazeného. Ideální pro podporu hubnutí je i bylinná směs s moringou, která efektivně pomáhá spalování tuků.  

Když to shrneme

I přesto, že shodit nelze jen v určité tělesné partii, existuje celá řada účinných možností, jak zhubnout nechtěný tuk na rukou. Když naše tipy jak zhubnout ruce správně zkombinujete, zbavíte se nejen nežádoucího tuku, ale zpevníte paže a vyrýsujte svaly. 

Pusťte se do toho, ať už s dietou KetoMix, zvedáním činek nebo běháním do schodů. Nejen, že získáte štíhlejší tělo, ale ušetříte i za nákup nového šatníku na léto.


eva-sroka
Autor článku
Eva Sroka

Odbornice v oblasti PR a marketingu. Vystudovala sociální a masovou komunikaci na Univerzitě Jana Amose Komenského v Praze. Zkušenosti má z oblasti externí, interní a on-line komunikace, v řízení lidských zdrojů, CSR nebo pořádání událostí. Eva Sroka působila 18 let v největší české PR agentuře, kde se následně stala jedním z partnerů. Řídila komunikaci řady klientů v privátní oblasti. Nějaký čas působila také jako vedoucí oddělení komunikace Českého rozhlasu. Od roku 2017 se specializuje na komunikaci nízkosacharidového stravování.

98 %zákazníků náš obchod doporučuje z 4 053 recenzí na Heureka.cz

Sledujte nás a pochlubte se fotkami vašich receptů a hlavně výsledků. #ketomixZobrazit profil

Nemáte ještě účet?

Zaregistrujte se a získejte spousty výhod:

Dárek k narozeninám - nezapomeňte vyplnit datum svého narození

Sleva z opakovaných nákupů

Přehled všech svých objednávek

Rychlá opakovaná objednávka

Nemusíte vyplňovat své údaje

Registrovat se

Nebudete na to sami!

Tisíce lidí jako jste vy zde sdílí svoje výsledky, motivují se navzájem a naši výživoví poradci vám zde zodpoví veškeré vaše otázky. Využijte podpory ostatních a začněte hubnout už dnes!

Přidat se ke skupině

ČLENOVÉ více jak 16 000 členů

Možnosti dopravy

DPD
95 Kč
Zásilkovna
50 Kč