Jak zhubnout zadek?

Zadek bývá problémová partie. Sedavé zaměstnání přímo nadbytečným cukrům a tukům ukazuje, kam se mají přemístit. Na zadek. Obalit si zadek tukem je snadné, jak zhubnout zadek ale nakonec také není obtížné. Jedná se o partii, která se i při běžné chůzi hýbe, aktivujete své svaly, takže ji stačí jen podpořit vhodným cvičením, úpravou stravy a budete mít rychle vyhráno.

Hubnutí zadku ale není možné udělat samostatně bez hubnutí i na dalších částech těla. Tuk se z těla nezpracovává nikdy odděleně, není možné čerpání energie nasměrovat na jedinou partii. Nejde zhubnout jen na jednom místě, což je důležité uvědomit si, pokud chcete zjistit, jak zhubnout zadek. V tomto ohledu může být hubnutí náročnější, ale výsledek bude o to pozitivnější. Nakonec budete mít štíhlejší nejen zadek, ale i břicho, boky, stehna. Podívejme se tedy, jak na hubnutí a jak zhubnout zadek.

Hýždě, zadek

Hýžďový sval je tvořený ze tří hlavních svalů:

  • velký hýžďový sval, který je zároveň největším svalem v lidském těle,
  • střední hýžďový sval,
  • malý hýžďový sval.

Skvělá zpráva je, že hýždě jsou tvořeny největší skupinou svalů v lidském těle. Člověk je má o poznání více vyvinuté než jiné druhy, protože jsou důležité pro to, co nás odlišuje od jiných savců, tedy pro vzpřímenou chůzi. Problém každého hubnutí a posilování, a to i toho, jak zhubnout zadek, je ukrytí svalů pod vrstvou tuku. Můžete mít svaly na hýždích skvěle vypracované, ale pokud nezhubnete tuk nad nimi, nebude to vidět.

Jak zhubnout zadek?

Ani u postupu, jak zhubnout zadek, nebude překvapením, že stojí na dvou základních pilířích:

  • zdravém jídle, resp. hubnutí za pomoci jídla,
  • porci cvičení.

Pokud zkombinujete tyto dvě oblasti a vydržíte to, můžete si být jistí, že vás ve výsledku bude čekat nejen hubnutí přes zadek, ale pozitivní změny zaznamenáte na celém těle.

Cesty, jak zhubnout velký zadek, budou hledat pravděpodobně hlavně ženy. Muži s touto partií nemívají tak často problémy. Příčinu můžeme hledat v genetice a hormonech. Ty ženské, estrogeny, směřují zásoby energie do zadku, boků a stehen. Zatímco ženy budou řešit, jak zhubnout zadek a stehna, mužům testosteron rád zajišťuje ukládání na břiše.

Bez úpravy jídelníčku to nepůjde

Než se pustíte do změn v jídelníčku, je potřeba nastudovat si něco o metabolismu a využívání energie v lidském těle. Organismus čerpá primárně energii z přijatých cukrů. Pokud mu jich dodáte více, stejně jako více tuků, než které se mu v danou chvíli hodí, uloží je do zásob na horší časy. A právě tyto zásoby je potřeba využít na to, jak zhubnout zadek.

V těle je potřeba nastolit stav, kdy nebude mít dostatek energie z přijaté stravy a sáhne si do tuků pro své zásoby. Tento stav, kdy se jako zdroj energie využívají usazené tuky, se nazývá ketóza, a využívá se ho v tzv. ketodietě, nebo také nízkosacharidové či bílkovinné dietě.

Pokud to s bojem, jak zhubnout zadek, myslíte opravdu vážně, je ketodieta ten pravý směr, který vám zaručí úspěch. Jedná se o razantní snížení přijatých sacharidů, a to až na maximálně 50 gramů denně. Pokud tento limit opravdu dodržíte, do 48 hodin se dostaví zmíněná ketóza a poté už budete jen hubnout.

Jak se stravovat, aby denní příjem nepřesáhl 50 gramů sacharidů? Zpočátku se může zdát, že jde o hloupý žert, protože cukry jsou téměř ve všem. Cukry najdete i v mrkvi nebo hrášku, veškeré ovoce je také zapovězené, stejně tak i běžné přílohy. Ve stravě je potřeba soustředit se na příjem kvalitních tuků a bílkovin. Na trhu jsou k dostání i kvalitní proteinové výrobky (tyčinky, těstoviny, kaše), které mohou být velmi dobrou náhražkou.

Rada! Pokud si nevíte rady, jak s ketodietou začít, načerpejte inspiraci z ketonových kuchařek, nebo rovnou vyzkoušejte týdenní balíčky připravených jídel. Ty pokryjí vaši veškerou denní spotřebu a budete mít jistotu, že neděláte žádnou dietní chybu. Tedy že nemáte zbytečně více cukrů, ani že tělo trpí nedostatkem některých důležitých látek. 

Cviky, jak zhubnout zadek

Jaký pohyb je ideální, když hledáte způsob, jak zhubnout zadek? Mezi univerzální cviky, jak zhubnout zadek, patří:

  • běhání,
  • chůze,
  • chůze do schodů,
  • dřepy,
  • široké dřepy,
  • výpady,
  • zvedání nohy vleže na boku,
  • vleže roznožování natažených nohou nad tělem,
  • kmity vleže,
  • roznožování.

Tip! Dopřejte si pětiminutové cvičení, u kterého vás budou svaly zadku a stehen pěkně pálit:

 

Vyzkoušejte něco nového. Trénink můžete zintenzivnit pomocí bosu (pomůcka, která vypadá jako poloviční balon). Užít si na něm můžete aerobní, silové i balanční aktivity. Hlavní záběr při tomto cvičení je směrován na střed těla, takže vaši snahu, jak zhubnout zadek, ještě znásobíte. Se cvičením na bosu vám půjdou kila dolů rychle.

Tip! Vyzkoušejte třeba tento trénink podle YouTube:

 

Pokud se pustíte do boje, jak zhubnout zadek, nezůstávejte v něm sami. Vždy je lepší, když se můžete motivovat vzájemně s někým dalším. Může jít o kamarády, ale i o osobního trenéra, který vám dokáže najít sílu cvičení nevzdat. I s jídlem si můžete najít parťáka, který vás podrží a nedovolí vám vyluxovat lednici. Na stravu jsme tady pro vás také my.

 

 

98 %zákazníků náš obchod doporučuje z 4 053 recenzí na Heureka.cz

Sledujte nás a pochlubte se fotkami vašich receptů a hlavně výsledků. #ketomixZobrazit profil

Nemáte ještě účet?

Zaregistrujte se a získejte spousty výhod:

Dárek k narozeninám - nezapomeňte vyplnit datum svého narození

Sleva z opakovaných nákupů

Přehled všech svých objednávek

Rychlá opakovaná objednávka

Nemusíte vyplňovat své údaje

Registrovat se

Nebudete na to sami!

Tisíce lidí jako jste vy zde sdílí svoje výsledky, motivují se navzájem a naši výživoví poradci vám zde zodpoví veškeré vaše otázky. Využijte podpory ostatních a začněte hubnout už dnes!

Přidat se ke skupině

ČLENOVÉ více jak 16 000 členů

Možnosti dopravy

DPD
95 Kč
Zásilkovna
50 Kč
;