✨ DNES: Sleva 35 % na vybraná instantní jídla > CHCI SLEVU

+420 607 487 417
(Po–Pá: 9–16h)

Recepty

Lososový špíz

28.02.24 319

Sdílet



Recept na lososový špíz.

Jídlo je vhodné od 2. fáze ketonové diety.

Co budete potřebovat na 1 porci:

  • 150 g lososa,
  • 4 cherry rajčátka,
  • 50 g cibule,
  • citron,
  • čerstvý rozmarýn,
  • tenký plátek másla.

Postup:

Lososa nakrájejte na kostky velikosti asi 3×3cm. Pokud ho máte s kůží, je nutné předem kůži odstranit a také ho nezapomeňte zbavit kostí. Cibuli nakrájejte na plátky o velikosti 3×3cm. Rajčátka a citron omyjte, citron i se slupkou nakrájejte na podobné plátky. Na jehlu nebo špejli dávejte postupně kus lososa, citronu, rajčátka, cibule. Jehly vložte do pekáče a přidejte máslo, trošku vody a posypte nejlépe čerstvým rozmarýnem. Pekáč přikryjte víkem nebo alobalem a pečte v troubě při 180 stupních asi 30 minut. Posledních 5 minut pečte odkryté. Podávejte se zeleninovým salátem.

Líbil se vám článek? Pošlete ho dál...



+420 607 487 417
(Po–Pá: 9–16h)

Produkty a e-shop
Přihlášení

Cookies

Používáme soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům a personalizaci reklam od Googlu i dalších společností. Kliknutím na tlačítko Přijmout vše nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.