Keto proteinové tyčinky

Keto (ketonové) tyčinky jsou oblíbenou součástí proteinové diety. Jsou chutné, ideální na cesty a zahání chutě na sladká sacharidová jídla. V nabídce KetoMIX brzy přibudou, takže se můžete těšit. Zatím se můžete podívat na recepty:

 

OBLÍBENÉ RECEPTY:

 

Ingredience na 4 tyčinky


 1/4 hrnku prášku pro přípravu koktejlu (ochucení příchutí je na Vás)
 1/4 hrnku mléka
 2 lžíce kokosové mouky
 2 lžíce mletých mandlí 
 1 lžíce nasekaných mandlí (lze použít i jiné ořechy)
 čokoláda bez přidaného cukru (čím méně, tím lépe - v původním receptu byla uvedena polovina, tedy cca 50 g, což už je dost)

 

Všechny ingredience společně umixujeme v mixéru, na závěr jen ručně přimícháme nasekané ořechy. Ze vzniklé směsi vytvarujeme 4 stejně velké tyčinky, přendáme na tác a dáme na pár minut ztuhnout do mrazáku. Ve vodní lázni rozpustíme čokoládu (pokud by byla příliš tuhá, lze přidat trochu kokosového oleje). Tyčinky potřeme a necháme cca půl hodiny zatuhnout v mrazáku.

 

Oriskove "musli" tycinky:


- 40g orechu (ja jsem pouzila vlasske, kesu a slunecnicova seminka)
- KetoMIX koktejl (jedna odmerka)
- KetoMIX prichut (pouzila jsem kokosovou)
- trocha vody (aby z KetoMIX prasku vznikla husta kase)
- lzicka rozpusteneho masla (nemusi byt, ale hezky to "navoni")

Polovinu orechu rozmixujte, polovinu nakrajejte na vetsi kousky. KetoMIX prasek smichejte s vodou a prichuti. Do smesi pridejte orechy a zapracujte v testo. Naplnte do forem na musli tycinky (asi pujde dat i na pecici papir, jako susenky). Dejte do trouby na 160 stupnu a pecte 20 minut. 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.